مهدیه انلاین
همه چی سرا

 

 

 

سلامـــ سلامــــــــ ـــ ــ  خوبیــن؟? 

امروز اومدم یه پست ویژه بزنمــــــــ 

این آدرس وبلاگمهـــــــــ وبلاگ عاشقونم که واسه خودمو عشقم درست کردم 

بعلهــــــــــ پس چی فکر کردین   

 زود بدووووووووووووووووویین 

  اینم لینکش: 

www.amineman.loxblog.com

اکه نرین این کارو باهاتون میکنمــ 

 

و 

اگه برینــــــــــــ این واسه شما 

 

بدویین plz plz plzzzzzz 

 

فعلاااااااااا بوســـــــــــ

 

 



           
جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:4
مهدیه

 

 

 چگونه ماسک های زیبایی طبیعی بسازیم: هر چند در فصل تابستان آفتاب دائمی نداشته باشیم ولی پوست و مو خشک ، دی هیدراته و تیره خواهد شد.

پس بیایید با استفاد هاز این دستورالعمل های تماما طبیعی که حاوی تنها چند چیز ساده و سهل الوصول است پوست و موی خود را درخشان و براق کنید. 

ماسک هلو : هلو را له كرده چند دقیقه بر روى پوست می گذاریم.

ماسک نارگیل : گرد نارگیل را در شیر حل كرده خوب به هم بزنید تا خمیرى شكل شود سپس آنرا بر روى صورت مالیده بگذارید تا خشك شود، سپس با آب ولرم بشوئید. آب خیار را باخامه مخلوط كرده مدت نیم ساعت محلول را بر روى صورت بگذارید،این ماسك خاصیت آبرسانى دارد. ماسک عسل و زرده تخم مرغ: 1 قاشق سوپخوری عسل (پوست را تحریک و نرم می کند)+1 عدد زرده تخم مرغ (در پوست نفوذ کرده و آب رسانی می کند)+یک دوم قاشق چایخوری روغن بادام ( درپوست نفوذ کرده و آب رسانی می کند) +1 قاشق سوپخوری  ماست (پوست را نرم و لطیف کرده و سپس آنرا سفت و محکم می کند) تمامی این مواد را با هم مخلوط کرده و به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و بعد با آب ولرم بشویید. 
 

ماسک توت فرنگی : 8 الی 9 عدد توت فرنگی را با استفاده از یک چنگال له کرده و 3 قاشق سوپخوری عسل را به آنها اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. فقط زیاد هم نزنید چون ممکن است رونده و شل شود. بلافاصله بر روی پوست صورتتان بمالید و پس از چند دقیقه آن را بشویید.
(آیا می دانستید توت فرنگی برای رومی ها به خاطر خصوصیات و استفاده های پزشکی با ارزش بوده و به همان اندازه که مرکبات ویتامین C دارند، توت فرنگی هم دارد و خطر ابتلا به سرطان های دستگاه گوارش و روده ای را بطور چشمگیری کاهش می دهند.) 

ماسک سبزیجات : منتخبی از سبزیجات مانند: کلم پیچ، هویج ها، خیارها، گوجه فرنگی، کرفس، کاهو، اسفناج ، جوانه لوبیا را کاملا بشویید. سپس در یک مخلوط کن ریخته و آنها را خرد و ریز کنید تا له شود و یا اینکه در هاون ریخته و بکوبید سپس چند قطره روغن "jojoba"  اضافه کنید. این مخلوط را بروی پوست بمالید و پس از 15 تا 20 دقیقه آنرا بشویید.
 
 
 
 
 
 
نظر یادتون نره


           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:ماسک برای پوست های خشک,, :: 20:59
مهدیه

زنجبيل از زخم روده پيش گيري مي کند
 


زنجبيل در روم باستان بسيار مورد استفاده قرار مي گرفت و هر پانصد گرم آن هم قيمت يک گوسفند زنده بود. در چين باستان نيز براي به دست آوردن زنجبيل، جنگ هايي رخ داد. طي قرن ها، تجارت اين گونه ادويه اصل اقتصاد جهان را تشکيل مي داد. به نوشته «هلث مد» زنجبيل از زخم روده پيش گيري مي کند. نتايج بررسي هاي متعدد نشان مي دهد اين گياه با انواع مختلف سلول هاي سرطاني از جمله سرطان ريه، تخمدان، روده بزرگ، سينه، پوست، پروستات و پانکراس مقابله مي کند. * قندخون، چربي و کلسترول را کاهش مي دهد. از بيماري ديابت پيش گيري مي کند. * با داشتن خاصيت ضدقارچي با عفونت هاي قارچي مقاوم به دارو مقابله مي کند. * با علايم سرماخوردگي و آنفلوآنزا مقابله مي کند. * گلودرد مربوط به سرماخوردگي را تسکين مي دهد. با ايجاد تعريق سموم بدن را دفع مي کند.

 


 



           
چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 14:24
مهدیه

 

 

 

تا آخرش ببینین

 

 

 

 



           
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 17:27
مهدیه

 بر زمین چه گذشت.....؟؟؟

.

.

.

 

 

.

.

.

نظر یادتون نره



           
یک شنبه 22 خرداد 1386برچسب:زمین,کره خاکی,بر زمین چه گذشت,, :: 17:20
مهدیه

 

نجار....

 

 يک نجار مسن به کارفرمايش گفت که ميخواهد بازنشسته شود تا خانه‏اي براي خود بسازد و در کنار همسر و نوه‏هايش دوران پيري را به خوشي سپري کند.  کارفرما از اينکه کارگر خوبش را از دست ميداد، ناراحت بود ولي نجار خسته بود و به استراحت نياز داشت. کارفرما از نجار خواست تا قبل از رفتن خانه‏اي برايش بسازد و بعد باز نشسته شود.  نجار قبول کرد ولي ديگر دل به کار نميبست، چون ميدانست که کارش آينده‏اي نخواهد داشت، از چوبهاي نامرغوب براي ساخت خانه استفاده کرد و کارش را از سر‏سيري انجام داد.  وقتي کارفرما براي ديدن خانه آمد، کليد خانه را به نجار داد و گفت: اين خانه هديه من به شما است، بابت زحماتي که در طول اين سالها برايم کشيده‏ايد.  نجار وا رفت؛ او در تمام اين مدت در حال ساختن خانه‏اي براي خودش بوده و حالا مجبور بود در خانه‏اي زندگي کند که اصلاً خوب ساخته نشده بود.



           
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:46
مهدیه

.

.

گرماي وجود مادر لازمه

گرماي وجود مادر لازمه

.

.

.

بدو ادامه طفلی مامان میخواد



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:طفلي بچه دنبال مامان مي خواد,, :: 23:4
مهدیه

 

 

work team و نتيجه آن در ايران



           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:work team و نتيجه آن در ايران, :: 23:1
مهدیه

 

گل رز از خانواده ROSACEAE و با رنگ‌هاي سفيد، صورتي، قرمز و… يافت مي‌شود. اين گل سرشار از ويتامين‌هاي (E – C – B3 A -) است و خواص دارويي فراواني در زمينه مراقبت از پوست و قسمت‌هاي ديگر بدن دارد.

گل رز از خانواده ROSACEAE و با رنگ‌هاي سفيد، صورتي، قرمز و… يافت مي‌شود. اين گل سرشار از ويتامين‌هاي (E – C – B3 A -) است و خواص دارويي فراواني در زمينه مراقبت از پوست و قسمت‌هاي ديگر بدن دارد.

گل رز براي انواع مختلف پوست‌ها مناسب است، ولي بيشتر براي پوست‌هاي خشك و حساس مورد استفاده قرار مي‌گيرد، گلاب استخراج شده از رز پاك كننده ايده آل براي پوست است.

پاك كردن پوست با گلاب، چين‌هاي ظريف و سطحي پوست را باز كرده و التهاب و سرخي آن را از ميان مي‌برد ضمن آن كه در درمان آكنه و دانه‌هاي سرسياه روي پوست مفيد است. گلاب، بازسازي سلول‌هاي پوست را تسريع و خستگي و سرخي پلك‌ها را برطرف مي‌كند.

عصاره گلبرگ رز آرامبخش و ضد افسردگي است و تنشهاي عصبي، زخم هاي گوارشي و امراض قلبي را كاهش مي‌دهد.همچنين براي ترشح صفرا، هضم غذا، ناراحتي‌هاي خوني و رحم مفيد است و به دليل ترکيبات قابض در بند آمدن خونريزي نيز تاثير گذار است.

رز مقاومت بدن را در برابر بيماري‌ها افزايش مي‌دهد و چاي آن در تسكين گلو درد، كاهش عفونت مثانه، درمان اسهال و کاهش عوارض سرماخوردگي و آنفلوآنزا موثر است.

گلبرگ‌هاي اين گياه مدر است و به همين جهت باعث دفع سموم و مواد زائد بدن از طريق توليد بيشتر ادرار مي‌شوند.

همچنين براي درمان خشكي و ترك لب‌ها مي‌توان از عصاره گلبرگ‌هاي رز به همراه کره سود برد.

گفتني است، مصرف خوراكي اين گياه براي زنان باردار توصيه نمي‌شود زيرا مي‌تواند موجب تحريك رحم شود.

 



           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:آکنه,درمان اکنه,, :: 22:4
مهدیه

 

 

مواد غذايي حاوي تمامي مواد مغذي مورد نياز براي بدن است و باعث نرمي و لطافت پوست مي‌شود. در اينجا 5 نوع ماسك كه حاوي مواد غذايي است و باعث لطافت و نرمي پوستتان مي‌شود را معرفي مي‌كنيم.

.

.

.

ببخشید چون زیاد بود تو ادامه ی مطلب گذاشتم

 



ادامه مطلب ...


           

خواص آناناس

آناناس یکی از محبوب ترین، مطلوب ترین و موردتوجه ترین میوه های مناطق گرمسیر در جهان است. آناناس را در ابتدا، anana ، می نامیدند. anana کلمه ای متعلق به ساکنین کارابین است که به معنی میوه عالی می باشد. در مورد ریشه نام آناناس یا Pineapple (پاین اپل)، باید گفت که این نام متعلق به جستجوگران اروپایی است که به علت شکل ظاهری آناناس این نام را برای آن برگزیدند. زیرا آنان گمان می کردند که این میوه مشابه میوه کاج است اما با ظاهری سیب مانند و بنابراین نام آناناس را برای آن برگزیدند.

خواص تغذیه ای آناناساین میوه مناطق گرمسیری منبع غنی از ویتامین ث که یک آنتی اکسیدان قوی است و همچنین آنزیم برومیلین (Bromelain) می باشد. هر دوی این ترکیبات در سلامت بدن و تسریع بهبودی نقش بسیار مهم و مؤثری را ایفا می کنند.

 


آنزیم برومیلین، یک ضدالتهاب طبیعی است که دارای اثرات بسیار مفیدی بوده و در بیماران به تسریع روند درمان کمک می کند. این ضدالتهاب طبیعی قوی، در تسکین علایم التهاب مفاصل بسیار مؤثر است. علاوه بر این چنانچه بطور تازه مصرف شود، می تواند منجر به بهبود عملکرد هضم شود و اختلالات هضمی را در صورت وجود، از بین ببرد. زیرا این آنزیم موجب شکسته شدن پروتئین ها به مولکولهای سازنده آنها یعنی اسیدهای آمینه شده و بدین ترتیب بر عمل هضم تأثیرگذاشته و منجر به بهبود آن می شود.
علاوه بر این آناناس یکی از منابع غنی ویتامین ث است. این ویتامین به دلیل آن که یک آنتی اکسیدان قوی است، موجب حفاظت از بدن در مقابل زیانهای ناشی از رادیکالهای آزاد می شود و به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می کند. همچنین، موجب سنتز بافت و بهبود زخمها در صورت وجود، می شود. لازم به ذکر است که این ویتامین از جمله ویتامینهایی است که به سوخت و ساز چربی ها، کلسترول، جذب آهن و سنتز اسیدهای آمینه کمک کرده و از بروز سرماخوردگی و انواع عفونت جلوگیری می کند. در ضمن، ساخت کلاژن که از اولین واحدهای سازنده پوست است، از اعمال اصلی فیزیولوژیکی این ویتامین است.
از آنجا که آناناس........ادامه ی مطلب
 

 

 

 

 

 

 


 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:اناناس و خواص ان, :: 16:16
مهدیه

 

ماسک آناناس

 

 

 

 

 

این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید. سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد
بشویید.
 
 
 
 

 


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:ماسک آناناس,اناناس,میوه اناناس,, :: 16:10
مهدیه

 

 


 

دستور ماسک کاکائو مخصوص پوست خشک و حساس

 

اخیرا پوستم بسیار حساس و خشک شده و استفاده از انواع مرطوب کننده ها هم باعث پیدا شدن جوشهای زیر پوستی روی پوستم شده و از این بابت علاوه بر خشکی زیاد آن احساس می کنم لطافت و شادابی آن کم شده ، چه مرطوب کننده ی مفید و موثری را پیشنهاد می کنید؟

برای شما که پوستی حساس و خشک دارید طرز تهیه ی ماسک کاکائو  که مخصوص پوستهای خشک و حساس است  و استفاده ی هفته ای دو بار از آن می تواند در رفع خشکی پوست  به شما کمک کند را توصیه می کنیم:

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

 

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه از افتادگی پوست در ناحیه ی گردن به خصوص بوجود آمدن غبغب جلوگیری شود چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟
فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن 35 تا 40 سالگی به بالا ممکن است شل شدن و افتادگی غبغب به تدریج و آرام آرام مشاهده شود که برای افرادی که متوجه ی این امر نیستند و شاید زیاد برایشان مهم نباشد ناگهان نمایان خواهد شد اما کسانی که به این مسئله و زیبایی پوست و چهره ی خود اهمیت میدهند و نمی خواهند پوستشان دچار پیری زود رس و افتادگی غبغب شود از ماسک پیشنهادی ما که هفته ای یکبار آنهم پس از حمام کردن میتواند به زیبایی و تقویت پوست در ناحیه ی گردن کمک کند استفاده نمایند.

 

   

 

یک سفیده ی تخم مرغ را ....... ادامه مطلب

 

ماسک مخصوص جلوگیری از غبغب



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:ماسک مخصوص جلوگیری از غبغب,ماسک مخصوص,, :: 15:40
مهدیه

 

 

 

آب یك عدد لیمو ترش را به یك فنجان دوغ اضافه می‌كنیم، آنها را با هم مخلوط كرده و روی پوست می‌مالیم، پس از 20 دقیقه وقتی كه پوست خشك شد، صورت را با آب خنك می‌شوییم.
 
 
 
 

 

گفتنی است؛ عصاره لیمو، یك تمیزكننده موثر و سفت‌كننده پوست است و برای پوست‌های خشك، بسیار مفید است و محوكننده چین و چروك صورت است…
یك ماسك دیگر كه با استفاده از لیموترش می‌توانید، تهیه كنید این است كه یك عدد لیموی شسته و پوست نكنده و نصف پرتقال شسته و پوست نكنده را با هم در مخلوط كن مخلوط كنید، یك فنجان كوچك ماست هم به آن اضافه كرده و روی صورت بمالید، سپس اجازه دهید تا خشك شود، پس از 20 دقیقه پوست را با آب سرد و خنك بشویید.

 



           
دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:تمیز کننده ها,تمیز کننده پوست,ماسک لیمو,, :: 15:32
مهدیه

 

سیـب و خواص آن

درخت سیب (نام علمی Nigella Sativa) در بیشتر نقاط دنیا پرورش داده می شود و سیب میوه ای است که می توان گفت در هر جای دنیا وجود دارد و همه مردم دنیا آنرا می شناسند.


سیب انواع مختلف دارد . انواع وحشی آن کوچک و پرورش یافته آن درشت و برد می باشد . سیب نوع ترش و شیرین دارد .

خواص داروئی :

سیب یک میوه قلیایی است و تمیز کننده بدن است و بعلت دارا بودن پکتین زیاد آب اضافی بدن را خارج می سازد.
سیب را می توان برای برطرف کردن اسهال حتی برای کودکان بکار برد . بدین منظور سیب را باید رنده کرد و استفاده نمود .سیب را می توان پخت و برای آنهایی که روده تنبل دارند آن را روی آتش ملایمی بپزید البته حتما ازظرف لعابی یا تفلون استفاده کنید زیرا به این طریق پکتین و ویتامین های آن حفظ می شود.
شربت سیب بهترین دارو برای درمان سرفه و گرفتگی صدا می باشد .برای تهیه شربت سیب یک کیلو سیب راشسته و با پوست قطعه قطعه کنید و در یک لیتر آب بپزید سپس آنرا با پارچه نازکی صاف کنید و چند تکه قند به آن اضافه کنید و دوباره روی آتش ملایم قرار دهید تا قوام بیاید و آن را از روی آتش بردارید روزی سه تا چهار فنجان از این شربت بنوشید.
سیب دارای مقدر زیادی کلسیم است و کلسیم سیب به بدن کمک می کند که کلسیم غذاهای دیگر را نیز جذب کند.
خوردن سیب یبوست را برطرف می کند و برای خستگی مفرط مفید است.
دم کرده برگ درخت سیب ادرار آور است و درمان کننده التهاب کلیه و مثانه میباشد.
نوشیدن آب سیب داروی موثری برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی صدا و سرفه است.
سیب مقوی کبد و اشتها آور است.
سیب برای درمان تنگی نفس بسیار مفید است حتی بوئیدن سیب نیز این خاصیت را دارد.
سیب پخته تقویت کننده معده و کبد و دفع کننده سودا و سموم بدن است .
سیب حرارت را از بدن خارج می سازد .
سیب را رنده کنید و در دستمال بپیچید و روی چشم بگذارید درد چشم را برطرف می کند.
خوردن سیب حتی برای آنهایی که بیماری قند دارند مفید است چون قند خون را بالا نمی برد.
کسانیکه می خواهند لاغر شوند حتما باید سیب را با پوست بخورند .
دم کرده گل سیب داروی سرفه و تورم مجرای تنفسی است
سیب داروی خوبی برای درمان زخم ها می باشد.
سیب بهترین دارو برای سوء هاضمه است زیرا دارای مقدر زیادی پکتین می باشد
آب سیب را حتی می توان برای تنقیه استفاده کرد . این تنقیه برای بیماریهای روده بسیار موثر است.
پوست سیب را مانند چای دم کنید و بیاشامید این چای بهترین دوست کلیه است .
آب سیب را با آبمیوه گیری در منزل تهیه کنید و فورا آنرا بنوشید زیرا در اثر ماندن آنزیم های خود را از دست می دهد .
آب سیب برای زیبایی پوست استفاده زیادی دارد بخصوص برای از بین بردن چین و چروک پوست موثر است بدین منظور آب سیب را صبح و شب روی پوست گردن و صورت بمالید و ماساژ دهید البته همیشه آب سیب تازه استفاده کنید.
استفاده دیگر از سیب برای لطافت پوست سیب پخته است سیب رابپزید و سپس له کنید و با شیر مخلوط کنید و این مخلوط را بصورت نیم گرم روی پوست بگذارید و پس از چند دقیقه آنرا بردارید .
خواص سیب ترش :

سیب ترش قابض است و حالت استفراغ و دل بهم خوردگی را از بین می برد.
سیب ترش را بپزید درمان اسهال خونی است.
آب سیب ترش مخلوط با انار برای تقویت معده و درمان اسهال و دل بهم خوردگی بکار می رود.
رب سیب ترش علاج اسهال ، استفراغ و درد و غم است.
مربای شکوفه سیب برای ضعف معده و ازدیاد نیروی جنسی مفید است
سیب ترش برای آنهائیکه مزاج گرم دارند بسیار مفید است بالعکس آنهائیکه مزاج سرد دارند باید سیب شیرین بخورند.
سیب در قدیم معالج نقرس و بیماریهای عصبی بوده است.
مضرات :

  همانطور که قبلا گفته شد سعی کنید همیشه سیب را با پوست بخورید زیرا مقدر زیادی پکتین در پوست سیب وجود دارد سیب هایی که در بازارهای داخل ایران یا آمریکا و کانادا بفروش می رسد روی آن دارای یک لایه چربی برای حفاظت آن می باشد بنابراین حتما این سیب ها را بدقت بشوئید آنهائیکه دارای معده ضعیف هستند باید سیب را بسیار نازک پوست بگیرند که پکتین ها و ویتامین های آن از بین نرود .



           


پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند. حدود 90درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد و به این خاطر به عنوان یک خنک کننده به کار می رود.

خیار برای چشم
خیار به کاهش تورم دور چشم و نیز حلقه های تیره زیر چشم کمک می کند و در اکثر نقاط دنیا مردم از این نوع درمان به صورت وسیعی استفاده می کنند.

شما می توانید از خیار به عنوان یک دستمال بسیار شگفت انگیز و طبیعی برای رفع پف کردگی دور چشم ها و خستگی آنها همراه با آرامش کامل استفاده کنید.

این دستمال های طبیعی پس از یک روز سخت کاری واقعا معجزه می کنند.

 

 

 


خیار برای پوست

اگر پوستی شاداب می خواهید.......... به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب ...


           

وقتي که تو ۱ ساله بودي، اون (مادرت) بِهت غذا ميداد و تو رو تر و خشک مي کرد ...

تو هم با گريه کردن در تمام شب از اون تشکر مي کردي!


وقتي که تو ۲ ساله بودي، اون، بهت ياد داد تا چه جوري راه بري.

تو هم اين طوري ازش تشکر مي کردي، که وقتي صدات مي زد، فرار مي کردي!


وقتي که ۳ ساله بودي، اون، با عشق، تمام غذايت را آماده مي کرد.

تو هم با ريختن ظرف غذات ،کف اتاق،ازش تشکر مي کردي !


وقتي ۴ ساله بودي، اون برات مداد رنگي خريد.

تو هم، با رنگ کردن ميز اتاق نهار خوري، ازش تشکر مي کردي!


وقتي که ۵ ساله بودي، اون، لباس شيک به تنت کرد تا به مهد کودک بري.

تو هم، با انداختن (به عمد) خودت تو گِل، ازش تشکر کردي !


وقتي که ۶ ساله بودي، اون، تو رو تا مدرسه ات همراهي مي کرد.

تو هم، با فرياد زدنِ : من نمي خوام برم!، ازش تشکر مي کردي ...!


وقتي که ۷ ساله بودي، اون، برات یک توپ فوتبال خريد.

تو هم، با شکستن پنجره همسايه کناري، ازش تشکر کردي!!!


وقتي که ۸ ساله بودي، اون، برات بستني خريد.

تو هم، با چکوندن (بستني) به تمام لباست، ازش تشکر کردي!


وقتي که ۹ ساله بودي، اون، هزينه کلاس پيانوي تو رو پرداخت.

تو هم، بدون زحمت دادن به خودت براي ياد گيري پيانو، ازش تشکر کردي!


وقتي که ۱۰ ساله بودي، اون، تمام روز رو رانندگي کرد تا تو رو از تمرين فوتبال به کلاس ژيمناستيک و از اونجا به جشن تولد دوستانت، ببره....

تو هم با بيرون پريدن از ماشين، بدون اينکه حتی پشت سرت رو هم نگاه کني ازش تشکر کردي !


وقتي که ۱۱ ساله بودي، اون تو و دوستت رو براي ديدن فيلم به سينما برد.

تو هم، ازش تشکر کردي: ازش خواستي که در يه رديف ديگه بشينه !


وقتي که ۱۲ ساله بودي، اون دلسوزانه تو رو از تماشاي بعضي برنامه هاي تلوزِيِونی بر حذر داشت.

تو هم، ازش تشکر کردي: صبر کردي تا از خونه بيرون بره و بعد ...


وقتي که ۱۳ ساله بودي، اون بهت پيشنهاد داد که موهاتو اصلاح کني.

تو هم، ازش تشکر کردي، با گفتن اين جمله: تو اصلاً سليقه اي نداري!


وقتي که ۱۴ ساله بودي، اون، هزينه اردو يک ماهه تابستاني تو رو پرداخت کرد.

تو هم،ازش تشکر کردي: با فراموش کردن نوشتن يک نامه ساده !!!


وقتي که ۱۵ ساله بودي، اون از سرِ کار برمي گشت و مي خواست که تو رو در آغوش بگيره و ابراز محبت کنه ...

تو هم، ازش تشکر کردي: با قفل کردن درب اتاقت!


وقتي که ۱۶ ساله بودي، اون بهت رانندگي ياد داد ...

تو هم ،هر وقت که مي تونستي ماشين رو بر مي داشتي و مي رفتي ؛ اینجوری ازش تشکر کردي!


وقتي که ۱۷ ساله بودي،و وقتيکه اون منتظر يه تماس مهم بود :

تمام شب رو با تلفن صحبت کردي و، اينطوري ازش تشکر کردي


وقتي که ۱۸ ساله بودي، اون ، در جشن فارغ التحصيلي دبيرستانت، از خوشحالي گريه مي کرد..

تو هم، ازش تشکر کردي،اينطوري که تا تموم شدن جشن، پيش مادرت نيومدي!


وقتي که ۱۹ ساله بودي، اون، شهريه دانشگاهت رو پرداخت، همچنين، تو رو تا دانشگاه رسوند و وسائلت رو هم حمل کرد.

تو هم، ازش تشکر کردي،:با گفتن خداحافظِ خشک و خالي، بيرون خوبگاه، به خاطر اينکه نمي خواستي جلوی دوستات خودتو دست و پا چلفتي و بچه ننه نشون بدي!!!


وقتي که ۲۰ ساله بودي، اون، ازت پرسيد که، آيا شخص خاصي به عنوان همسر مد نظرت هست؟

تو هم، ازش تشکر کردي با گفتنِ: به تو ربطي نداره !


وقتي که ۲۱ ساله بودي، اون، بهت پيشنهاد خط مشي براي آينده ات داد.

تو هم، با گفتن اين جمله ازش تشکر کردي: من نمي خوام مثل تو باشم!!!


وقتي که ۲۲ ساله بودي، اون تو رو، در جشن فارغ التحصيلي دانشگاهت در آغوش گرفت.

تو هم،ازش تشکر کردي،ازش پرسيدي که: مي توني هزينه سفر به اروپا را برام تهيه کني؟!


وقتي که ۲۳ ساله بودي، اون، براي اولين آپارتمانت، بهت اثاثيه داد.

تو هم، ازش تشکر کردي،با گفتن اين جمله، پيش دوستات،:اون اثاثيه ها زشت و قدیمی هستن!


وقتي که ۲۴ ساله بودي، اون دارايي هاي تو رو ديد و در مورد اينکه، در آينده مي خواي با اون ها چي کار کني، ازت سئوال کرد..

تو هم با دريدگي و صدايي (که ناشي از خشم بود) فرياد زدي:مــادررر،لطفا تو کارام دخالت نکن !


وقتي که ۲۵ ساله بودي، اون، کمکت کرد تا هزينه هاي عروسي رو پرداخت کني، و در حالي که گريه مي کرد بهت گفت که: دلم خيلي برات تنگ مي شه...

تو هم ازش تشکر کردي، اينطوري که، يه جاي دور رو براي زندگيت انتخاب کردي!!!


وقتي که ۳۰ ساله بودي، اون، از طريق شخص ديگه اي فهميد که تو بچه دار شدي و به تو زنگ زد.

تو هم با گفتن اين جمله ،ازش تشکر کردي، همه چيز ديگه تغيير کرده !!!


وقتي که ۴۰ ساله بودي، اون، بهت زنگ زد تا روز تولد يکي از اقوام رو يادآوري کنه.

تو هم با گفتن"من الان خيلي گرفتارم" ازش تشکرکردي!


وقتي که ۵۰ ساله بودي، اون، مريض شد و به مراقبت و کمک تو احتياج داشت.

تو هم با سخنراني کردن در مورد اينکه والدين، سربار فرزندانشون مي شن، ازش تشکر کردي!!!


و سپس، يک روز، اون، به آرامي از دنيا ميره و تمام کارهايي که در حق مادرت انجام ندادي، مثل تندر بر قلبت فرود مياد ...



اگه مادرت،هنوز زنده هست، فراموش نکن که بيشتر از هميشه بهش محبت کني : با كوچكي يك بوسه تا بزرگي گفتن : مادر دوستت دارم ...



           
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:27
مهدیه

.

.

زیبا ترین پرش سال

.

.

حتما ببینین

.

.

ولی ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


           
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:زیبا ترین, :: 10:30
مهدیه

سلام سلام

 

خوبین امروز یه تصمیمی گرفتن امیدوارم که شرکت کنین من یه اسم میگم با اخرین کلمش یه اسم بگین که اولش اخر اون اسم باشه.

امیدوارم شما هم شرکت کنین.

.

.

.

big-animated Smiley

مهتاب

.

.

بچه ها شرکت کنین هاااااااااا



           
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:نظر سنجی,, :: 9:9
مهدیه

 

 خواص درمانی هندوانه

ktw6g1i59ix8fjzi1z9i.jpg

 

 

هندوانه از نظر طب قدیم سر و تر است .گرما را بر طرف میکند و بهترین میوه ی تابستان است.



1)هندوانه مدر است و به پائین اوردن فشار خون کمک میکند.

 

 



ادامه مطلب ...


           

 

 

omlet.jpg

 

 

املت با سوسيس 
 
مواد لازم :

تخم مرغ 4 عدد
سوسيس 250 گرم
گوجه فرنگي 5 عدد
روغن 100 گرم
فلفل قدري
نمك قدري

طرز تهيه :

روغن را در ظرفي داغ ميکنيم سوسيس يا ژامبون را در آن کمي سرخ کرده گوجه فرنگي ها را خورد کرده داخل ظرف سوسيس يا ژامبون ميريزيم کمي نمک و فلفل ميزنيم ميگذاريم آب گوجه فرنگي کمي کشيده شود تخم مرغها را در ظرفي شکسته نمک و فلفل زده و هم ميزنيم بعد داخل ظرف ژامبون و گوجه فرنگي ميريزيم حرارت را ملايم کرده در ظرف را مي بنديم ميگذاريم تخم مرغها کمي بسته شود بعد تمام مواد را مخلوط مينمائيم بعد چند جوش در طرف ميکشيم .

.

.

.

خوشمزه است

 

 

 



           
پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:املت ,املت هندی,املت با سوسیس,انواع املت,, :: 9:44
مهدیه

سلام بچه ها چند روزی بود حوصله نداشتم مصلب بزارم ولی حالا واستون طرز تهیه ی کوکوی مرغ رو گذاشتم

 

 

مواد لازم:

سینه مرغ :1 عدد

سیر :1 حبه

پیاز: 1 عدد

زعفران دم کرده: یک دوم قاشق چای خوری

نمک و فلفل:به میزان لازم

تخم مرغ:4 عدد

طرز تهیه........

برین ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


           

 سلام چون تصاویر زیاد بودن تو دو تا پست گذاشتم

 

 

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 9:26
مهدیه

 بهاربيست                   www.bahar22.com

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 

برین ادامه ی مطلب خیلی جالبن




ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:پسرانه,پسرانه متحرک,پسرانه ها,, :: 9:24
مهدیه
           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 11:20
مهدیه

 

توجه توجه

عکس لو رفته از استخر خانم ها

برین ادامه ی مطلب ببینین



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 11:17
مهدیه

 

 

 

 عکس: چت ( عسل و کاظم ) از دست ندید

.

.

.

.

.

ادامه ی مطلب

.

..

.

نظر یادتون نره هااااااااا



ادامه مطلب ...


           

 

مردم چه می گویند؟؟
 
 

می خواستم به دنیا بیایم، در .............

 

.

.

.

.

.

.

ادامه ی مطلب.........



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 8:47
مهدیه

 

ببخشید ساعت چنده؟

 

برای خوندنش برین ادامه خیلی داستان جالبیه



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 11:58
مهدیه
انشاءمطلب ارسالی ازArash74
 
موضوع انشاء:سال گذشته را چگونه گذرانديد؟

قلم بر قلب سفيد كاغذ مي گذارم و فشار مي دهم تا انشاءام آغاز شود. سال گذشته سال بسيار پربركتي بود. سال گذشته پسرخاله ام زير چرخ

 

.

.

.

.

اگه نخونین از دستش میدین



ادامه مطلب ...


           

سوالای بچه از باباش، بعد از تماشای یک سریال ایرانی مطلب ارسالی از

.

.

.

.

برین تو ادامه خیلی با حاله

.

.

نظر یادتون نره



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 10:2
مهدیه

یک عروسک زنده ی 5 ساله

.

.

.

.

.

.

نظر بدین فراموش نشه



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 9:51
مهدیه

فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛

فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛

فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛

فقر اینه که از بابک و افشین و سیاوش و مولوی و رودکی و خیام چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی؛

فقر اینه که وقتی با زنت می ری بیرون مدام بهش گوشزد کنی که موها و گردنشو بپوشونه، وقتی تنها میری بیرون جلو پای زن یکی دیگه ترمز بزنی!

فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در ۳ ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی؛

فقر اینه که فاصله لباس خریدن هات از فاصله مسواک خریدن هات کمتر باشه؛

فقر اینه که کلی پول بدی و یک عینک دیور تقلبی بخری اما فلان کتاب معروف رو نمی خری تا فایل پی دی اف ش رو مجانی گیر بیاری؛

فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی؛

فقر اینه که ماشین ۴۰ میلیون تومانی سوار بشی و قوانین رانندگی رو رعایت نکنی؛

فقر اینه که بری تو خیابون و شعار بدی که دموکراسی می خوای، تو خونه بچه ات جرات نکنه از ترست بهت بگه که بر حسب اتفاق قاب عکس مورد علاقه ات رو شکسته؛

فقر اینه که ورزش نکنی و به جاش برای تناسب اندام از غذا نخوردن و جراحی زیبایی و دارو کمک بگیری؛

فقر اینه که در اوقات فراغتت به جای سوزاندن چربی های بدنت بنزین بسوزانی؛

فقر اینه که با کامپیوتر کاری جز ایمیل چک کردن و چت کردن و موزیک گوش دادن نداشته باشی؛

فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت(یخچال هایت) باشه

.

.

.

.

نظر فراموش نشه هااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



           
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:فقر,فقیری,فقیر ها,کتاب,کتابخانه,, :: 9:36
مهدیه

چند روش برای خشك كردن گل‌های طبیعی

اگر بكوشید با چند روش ساده این كار را یاد بگیرید، آن وقت دیگر مجبور نیستید گل‌های دوست داشتنی‌تان را دور بریزید.

اگر بشود دسته گل شب نامزدی یا عروسی، سبد گل اولین جلسه خواستگاری، شاخه‌های زیبای رز كه برای تولد فرزندت هدیه گرفته‌ای یا

دسته گلی كه یك دوست برای قبولی‌ات در دانشگاه آورده را خشك كرد، آن وقت می‌شود روی این گل‌های خاطره‌انگیز به عنوان دكوری زیبا حساب كرد.

خشك كردن گل‌های طبیعی البته فوت و فنی دارد و اگر كسی بدون دانستن قواعدش دست به این كار بزند، نتیجه كار مجموعه‌ای از گیاهان درهم تنیده بدرنگ می‌شود كه نگهداری‌اش در خانه چنگی به دل نمی‌زند.

اما اگر بكوشید با چند روش ساده این كار را یاد بگیرید، آن وقت دیگر مجبور نیستید گل‌های دوست داشتنی‌تان را دور بریزید.
 

.

.

.

برو تو ادامه از دستش ندی



ادامه مطلب ...


           

درخشش ظروف قديمي

 
 
 

شست‌وشوي ماهيتابه يا قابلمه‌هايي که مواد غذايي به آنها چسبيده است مستلزم خيس کردن ظروف در آب داغ و شست‌وشوي آنها با مواد شوينده حاوي ترکيبات شيميايي قوي است. با استفاده از کمي دارچين، جوزهندي و جوش شيرين مواد غذايي از اين ظروف در مدت زمان کوتاهي جدا مي‌شود.

در يک روش کف ماهيتابه يا قابلمه را با کمي دارچين و جوز هندي و کمي روغن زيتون چرب کرده و پس از گذشت 30 دقيقه آن را با استفاده از دستمال مرطوب تميز کنيد. استفاده از پودر دارچين براي از بين بردن رايحه بد مواد غذايي مانند ماهي يا تخم‌مرغ مؤثر است.

با قرار دادن ظروفي که به آنها مواد غذايي چسبيده و شست‌وشوي آنها دشوار است در فريزر، مواد غذايي پس از گذشت سه تا چهار ساعت به راحتي جدا شده و شستن آنها آسان مي‌شود.

نمک نيز براي از بين بردن مواد غذايي بويژه شير مناسب است. کمي نمک را به کف ماهيتابه يا قابلمه آغشته کرده و پس از گذشت 10 دقيقه آن را با دستمال پاک کنيد.

ترکيب دو فنجان سرکه با دو قاشق غذاخوري شکر روش مناسب ديگري براي از بين بردن لکه‌ها و باقي‌مانده غذا و شست‌وشوي راحت‌تر ظروف است.


           
یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 14:29
مهدیه

سلام امیدوارم تا به حال از مطالب وبلاگ لذت برده باشید من امروز واستون سمبوسه گذاشتم چون خودم دوست دارم و خیلی خوش مزه است گفتم واسه ی شما هم بزارم

 



ادامه مطلب ...


ریزه کاری های پخت کیک

 

در این مطلب به رعاین چند نکته هنگام تهیه ی کیک اشاره خواهیم کرد .

*باز کردن در فر باعث افت دمای داخل فر می شود و محکم به هم زدن در فر قبل از پخته شدن کیک باعث ........

.

.

.

 

.

.

.

برید تو ادامه و از دستش ندید خیلی مفید و کار سازه



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:, :: 17:18
مهدیه

  Housekeeping     

خانه داری

 

   

1.ارزان ترین مایع ظرفشویی را بخرید تا در پول صرفه جویی کنید سپس چند قاشق مربا خوری سرکه به آن اضافه کنید.این محلول ظرف ها را تمیز و براق میکند.

 

2.در صورت نیاز پیدا کردن به کیسه ی آب گرم بطری خالی نوشابه را از آب گرم پر کنید و پس از پیچیدن حوله دور آن استفاده کنید.

 

 3.موش ها از بوی تازه نعناع فراری اند.بنابراین ا دور تا دور منزل نعناع بکارید و یا انکه پارچه ی اغشته به روغن نعناع را درقسمت هایی از منزل که موش دیده شده قرار دهید.

 

 

 4.از قوطی های خالی ادویه شبیه نمک پاش برای تزئین کیک و یا شیرینی استفاده کنید.

 

 

 

 

 5.برای بازکردن گرفتگی چاه مخلوطی ازیک لیوان نمک و یک لیوان نمک و یک لیوان جوش شیرین درون چاه بریزید و سپس یک پارچ آب جو خالی کنید.

 

 

 


 

6.لکه های قهوه روی پارچه را با مخلوطی از زرده ی تخم مرغ و آب ولرم از بین ببرید.

  

 

 

7.پارچه ای یا لباسی را که روی آن آدامس چسپیده برای مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید تا آدامس به راحتی کنده شود.

 

 

 

8.جوراب های سفید کثیف را به مدت 10 دقیقه در یک طشت آب با 2 تکه لیمو و با یک قاشق مربا خوری آب لیمو خیس کرده و سپس طبق روال معمولی بشویید.

  

 

 

9.برای حفظ تردی خمیر پیتزا پنیر را قبل از سس روی خمیر بریزید.

  

 

 

10.کشمش که کمی در آب سرد خیس خورده به تیغ خرد کن نمی چسپد.

 

  11.افزودن مقدار کمی کره به میوه برای تهیه مربا و  ژله یا مانع ایجاد کف روی سطح میوه میشود. 

 

.

. 

. 

.

 

امیدوارم نظر بذارین.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید این هم وبلاگ دیگمه حتما بهش سر بزنین www.oursky.loxblog.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدیه انلاین و آدرس mahdiyeonline.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 104311
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

چت روم

تعبیر خواب آنلاین



baran

♥ مَنــפ امیـטּ عشقــَمــ ♥